csütörtök, október 26, 2006


Tegnap este nagy meglepetés ért. Hazatérve a postaasztalon feküdt egy nagy boríték, már messziről ismerős írással. Bizony Zsuzsanéni vezetésével a Népefronttól kaptam csomagot! Volt benne minden, ami szem-szájnak ingere! Először is Roland jóvoltából szakirodalom (Indó, Tanulójárat a BKV ifjúsági magazinja, Mozgásban, a BKV belső újsága), gyönyörű az UV-s leporelló! Aztán benne volt Hrabal frissen megjelent kötete a rózsalovag. Egy csomag biobulgúrizé, melyet azért is meg fogok főzni és megeszem! Illetve a SpongyaBob gyűjtemény gyarapítására szolgáló dolgok, úgymint nyalóka, rágó, robbanócukor. Miután az Indóházat átlapoztam a Hrabalt vettem a kezembe, gondolva, hogy elolvasom a borítófület. Hajnali fél négykor tettem le, miután kiolvastam. Nagyon nagy örömet szereztetek nemem, Kedveseim! Köszönöm szépen, higyjétek el minden az őt megillető helyre került!

Rájöttem hogyan lehet a saját képeimet felvarázsolni, (bár indent tökugyanúgy csináltam, mint tegnap, de most engedte), így a hétvégéből kis ízelítő:


Gergővel a Weltzeituhr alatt az Alexon (művészkép, hála a stabil kezeimnek!)


A háttérben jól látszik a tévétorony:)


Anya és Apa nokedlikészítés közben (11 főre)


KT8D5 Strausberg

1 Comments:

At 22:14, Anonymous Névtelen said...

Huh már elkezdtem izgulni, hogy a postán lába kélt a SpongyaBob szeretetcsomagnak... de csak szokásos tempóban dolgoztak;)

Ja és azok biobabok (Ódri küldte neked), szigorúan az északi mohás oldalról ;), és Csömi váltig állította hogy nagyon finom! (beáztat, megfőz, szereted-megeszed)...

Szóval sok pusszantás!
Hája

 

Megjegyzés küldése

<< Home