hétfő, október 02, 2006

Már kezdtem azt hinni, hogy a levegőváltozás a szenilitásnak is jót tesz, de tévedtem. Eddig ugyanis szokatlan módon nem felejtettem itt el semmit, nem hagytam a szobámban semmit, amire napközben szükségem lett volna. De tegnap utólért a sorsom. Azzal kezdtem, hogy Lutschiéknál felejtettem a telefonomat. Ez még nem lenne akkora probléma, de rá kellett jönnöm, hogy a telefonomon kívül nincs más berendezés, ami segíthetne megállapítani mennyi az idő, s persze ébresztőórát sem hoztam, mert a telefonon ugyebár az is van. Szóval kis időre megszűnt az időbeliség számomra. Aztán ma elfelejtettem a biciklizár kulcsát betenni a zsebembe, így haza kellett siessek a suliból. Közben azon rágtam magam, mit kell még a nap folyamán elintézni, ja igen! vásárlás. Annyira megnyugodtam, hogy beugrott, hogy pénzt nem is vettem magamhoz... Erre mondják, hogy No comment. Remélem holnapra kialszom a pechszériát. Különben tegnap végre megismertem az egyik lengyel lányt, Agneszkát. Tud németül, és nagyon aranyos. Másfél órán keresztül dumáltunk, nemhiába: Polak, wengry dva bratanky... A mai előadás (Landschaftsplanung und -bewertung, Herr Peters) már bőséggel tartalmazott olyan kifejezéseket, melyekről jobb esetben is csak sejtem, hogy mit jelenthetnek, úgyhogy ma is randira hívom a szótárakat. Holnap viszont nemzeti ünnep, és a kis ausztaus-studentekkel elnézünk a Balti-tengerhez. A GIS feladatok közül már négyet megcsináltam, így remélem jövő keddig a végére érek, mindjárt neki is állok a következőnek. Ti nagyon csendben vagytok ám, szeretnék már hallani Rólatok is valamit, úgyhogy snell-snell tessék reagálni, válaszolni, mesélni!!! Csókol.

4 Comments:

At 19:41, Anonymous Névtelen said...

Szia Koti!

Íme a Mazsó féle nem írok sokat:

A nemzetközi helyzet fokozódik és az élet nem habostorta! :)
... de még egyszer kérünk magától valamit!

Szóval lezajlottak a választások, kellően sok szájtépéssel,Demszky 1,5%-kal ugyan, de maradt, így minden reményünk megvan, hogy a plakátokra felírt szöveget idézzem: Combinót mindenkinek!

Ma meg Fecó bizalmatlanságit kért maga ellen (pénteken lesz az ülés)... na ennyit a politikai katyvaszról az édes hazából...

Pénteken Máskáéknál lakberendezős buli volt, én sajnos igen hamar kidőltem.. de még láthattam a Máska és Panni (a legenda életre kelt) pálinka gyújtogatós szeánszát...( a nevét nem bírom megjegyezni) ezeknek a galíciaiaknak van érzékük a fekete mágiához: egy tál pálesz gyümölccsel és cukorral összekeverve és mindezt lángra lobbantva (asszem a mocsári lidércfény lehet ilyen, írtó tuti) és közben kelta ráolvasás a háttérben.. a baj csak az volt, hogy a pálinka olyan édes lett a végére hogy összeragadt a szám tőle ;)
Aztán hajnalban megérkeztek Szániék és állítólag reggel 7ig tartott a buli!...de a részletekről a többieket faggasd, én gyönge hiéna voltam!

Jelentem a gödöllői állomás erősen veszélyeztetett helyzetbe került, kő kövön nem marad! :) még a hidat is áthelyezem!

Na csókol anyád Zsófi,
sok puszi,
Hája Szófia :)

 
At 12:58, Anonymous Névtelen said...

Szia Dunc!

Örömmel olvasom, hogy miminden történik veled. Napközben eszembe jut, hogy "megnézlek", és ez legalább színt visz az uncsi gyakorlati időbe, itt a tvh-ban. Amúgy lenne mit csinálnom, csak kb senki nem segít, egyedül meg nem boldogulok.

Amúgy mi jól vagyunk az albérletben, csak az a baj, hogy mire mindenki hazaesik hullafáradtan, már nem nagyon marad idő semmire.

Most B. Katával épp a nyelvvizsgánk sikeréért szurkolunk, ma még semmi eredmény. Azért bizakodunk!!!! :o)

Továbbra is várom az élménybeszámolókat!!!!!

Puszi: Amanda.

 
At 15:30, Anonymous Névtelen said...

Szia Dunc!

Tegnap este nagyon sokat emlegettünk, mert képzeld!!!!! Az albiban 3,5%-os tejet ittunk :)

Már jó ideje a gyakhelyen nemsok teendőm akad, így rendszeresen olvasgatom a blogod.

Hamarosan fény derül arra, hogy van-e már nyelvvizsgám avagy se, de bízunk benn, hogy igen:)
Légy jó, vigyázz magadra és írj sokat!!!

Puszi: B.Kata

 
At 23:21, Anonymous Névtelen said...

Csöcs Koti!

Komolyan mondom hiányzol. És azt is hogy irigyellek! Irigylem tőled a bátorságod, a nyelvtudásod, az élethez és az embertársakhoz való hozzáállásodat, az örömök felismerésének képességét és azt hogy a magasépítési vasbetonszekezetek előadásai helyett milyen sok és változatos dolgok történnek veled és hogy mennyi új embert tucc megismerni. Persze nekem se rossz itthon, csak ma olyan búvalbaszott kedvem van. Nem tom mitől, de erre a két Kozel csak rátett egy lapáttal. Mindenesetre légyszíves te ismerj meg mégtöbb embert, érezd magad mégjobban, fogj mégtöbb csukát, csinálj mégtöbb GIS feladatot, viszont ne igyál több langyos habot!!!

(a végén még élő példa leszel előttem, hogy milyen jó is tudni külföldiül és hogy nem is csak a papír miatt kéne tanulni azt)

Kinn van MOB pizzéria, hogy én ugorjak ki egy beszélgetésre, vagy te jössz haza?!

ui.: képzeld vasárnap a mecs alatt feltörték az öltözőnket és elvittek 2 mobilt és az én tőletek kapott ladás pólómat. Na erre varrjon az ember gombot!!! Ugyhogy most gyászolok.

Halb Liter!

 

Megjegyzés küldése

<< Home