vasárnap, október 01, 2006

Szombaton megint azzal kellett szembesüljek, hogy semmi főtt kajám nincs. 11-kor nagy nehezen kikászálódtam az ágyból, és nekiálltam főzni. Rántott gombafejeket terveztem, mert a milánóiba csak a tönköket tettem bele, így az összes gombafej megvolt még. Igenám, de nem volt zsemlemorzsám. Jó, akkor rántott gombafejek lesz a menü, párizsiasan elkészítve. Mintegy másfél órás előkészület után el is kezdtem sütni őket. Nagyon finomak lettek! Rizsát (!) ki se kellett főzzek hozzá, mert az egyik szomszédom azt csinált, de kissé elméretezte az adagot, és ketten is bőven tudtunk enni belőle. Még ledőltem egy kicsit, az emésztést segítendő, majd bejöttem a suliba és blogoltam. Úgy terveztem, hogy nekiállok a GIS feladatoknak, de nem maradt rá idő, mert Lutschiék megkértek, hogy vigyek nekik pár dolgot, és még záróra előtt oda kellett érnem a boltba (szombaton is este 8). Iszonyat nagy kerülővel lehet most csak megközelíteni őket, mert pár napja lezárták a rövidebb utat. Menet közben ért utól Andrew sms-e, miszerint ki szeretnék próbálni az indiai éttermet és találkozzunk. Visszaírtam neki, hogy ájem veri szori, de gét niht. Lutschiéknál grillezés volt napirenden, közben Omarral hosszan összehasonlító nyelvészet (ja igen Máska, komparatív lingvisztika:)) értekezést tartottunk a német-magyar szótár és a Duden (gyakorlatilag a német értelmező kéziszótár) bevonásával. A többiek elég hamar kidőltek, de mi Holgerrel egész sokáig bírtuk. A folyamatos javítgatásuknak köszönhetően egyre kevesebb nyelvi hibát vétek, bár azért még így is számottevő mennyiségűt, de megjegyezték, hogy szépen alakul a dolog. Végül fél kettőkor mi is nyugovóra tértünk.

A ma délelőttött a jegyzeteim, a magyar-német szótár és a Duden társaságában töltöttem. Még mindig gyönyörű az idő, ezért egy padon ülve süttettem a hasamat, miközben igyekeztem az ismeretlen szavak jelentését meglelni. Aztán visszatértem a városba és bejöttem, hogy tényleg nekilássak a GIS feladatoknak. Persze előtte a blogot meg kellett írnom:)

1 Comments:

At 16:44, Blogger Agota said...

Mailem célba ért hozzád, drága Társam? Várom válaszid...
Csók,
Nyunya, há' b.szod...:-)

 

Megjegyzés küldése

<< Home