kedd, november 21, 2006

Így teljesüljön minden vágyam! Közvetlenül miután az előző írást felraktam a blogra, megnéztem a leveleimet, és mi várt ott? Egy emil Gödöllőről, hogy úgy néz ki lesz még pénz, és aki akar maradhat kint még egy félévet! Csodás! Különben meg egy hét után végre megérkezett a buszjegyet tartalmazó boríték otthonról, így mostmár minden biztos. Szép kis utazás lesz, december 20-án este 20:54-kor indulok Berlin Hauptbahnhofról, 21-én reggel 9:06-ra vagyok Bécsben, ahol lesz időm feleleveníteni a régi szép emlékeket (közös buszozás, metrózás, igaz Nyunyus, Dia?!) Ugyanis csak 17:00-kor indul a pesti busz, és végül-végre 19:55-kor letehetem a lábam a Népliget autóbuszállomás flaszterjére!!!

2 Comments:

At 12:59, Blogger Ottó Barbara said...

Ennyi ideig tart, hogy haza gyere?! Akkor kétszer is meggondolom, hogy tavasszal kimenjek hozzád...:)

Csók: Borbi

 
At 20:42, Anonymous Névtelen said...

Szia Koti!

Visszatértem! :)
...hát ezzel az erővel a kék villámmal is jöhetnél, időben ugyanannyi, akkortájt meg úgyis állandóan ébren..na jó, fent leszek, ismét vállalnám a telefon-ügyeletet! :)

Képzeld ma Apu aszonta elvállalja idén (is) az iskolai Mikulás-posztot!.. szerintem megfeledkezett a szakálról ;)!

Ja, és karácsonyra fagyasztott tejbegrízt fogsz kapni, csak hogy a bulik után legyen mit enni! ;)

Na csauk,
Zsaufi

 

Megjegyzés küldése

<< Home