vasárnap, január 21, 2007

Egy gyors jelentés a "nagy tanulás" közben. Szóval köszönöm szépen jól vagyok, Kyrill csak épp beugrott hozzánk, de nem szállta meg a házat. Kb. akkora szél fújt itt, mint a legerősebb amit otthon átéltem. Semmi különös nem történt, a Hauptbahnhofot meg szarul csinálták meg... Tökjól beindult az élet a blogon! Csak így tovább! Barbi, asszem elég lesz a kisokos, igen hasznos dolog. Különben meg az utolsó órán elszólta magát az inglistícsör, hogy nem kell annyira fosni... Azért tanulgatom a biznisz inglis szépségeit: vud éjt szörti szjút jú? Kakaóscsiga-Fermina: a szünetet a fekete könyvvel töltöm! Rencikém, asszem mondhatjuk, hogy spanyol tartózkodásod mintegy in medias res kezdted, de ez nem baj! Azért szívesen jelen lettem volna... Köszi Kata, egyik-másiknál bizony szükség is lesz rá, a Maros utcai fotókat majd ímélben küldöm. Angi, természetesen az első intézkedés amit a viharral kapcsolatban eszközöltem természetesen a Trabi biztonságba helyezése volt. Remélem Miskolc is megúszta! Zümmentyű kedves, csak előre olyan hévvel, mint a dalban: "Kézben a kéz és vállhoz a váll, repülj te lángoló..." Különben télleg wörkaholik akarsz lenni?:) Naja, ha az embernek az építkezésen tisztibudi jár... Még nem tudom mi lesz a matricával, de van három hónapom kitalálni. Zsófi drága, ez csak a kezdet! Fél év múlva a legjobb japán fejszámolóstatikus is szűkölve menekül a neved hallatán!

3 Comments:

At 21:13, Anonymous Névtelen said...

Prágát ellepte a hÓ (képzeld milyen szép lehet ), remélem téged csak a tanulnivalÓ. Ne hagyd, hogy horizontálisan és vertikálisan is betemessen...!
:-))

 
At 15:42, Anonymous Névtelen said...

Hahó Mindenki!

Ahogy látom, nem csak én vagyok fülig a melóban! :)

Kicsi Koti hogy bírod?
Ma ismét egy lépéssel közelebb kerültem a diplomához és egy strokehoz! Péntek a nagy leadás napja, aztán egy hét múlva be is mutathatok a vizsgabizottságnak :)!

Szóval péntekig már nem is kell aludni... de mostmár fél fejjel is (mert mikor máskor fájdulna meg)!

Mindekinek kitartást és akkut inszomniát kívánok!
Hajrá!;)

Zsaufi

 
At 16:57, Anonymous Névtelen said...

Halihó!

Köszönöm a köszöntést! :)

Ja, és a múltkor nem voltam otthon a nagy szélben, de ma hajnalban sikerült megtapasztalni, milyen, amikor a negyediken úgy süvít a szél, hog nem bírok tőle aludni hajnali négy után....

 

Megjegyzés küldése

<< Home