hétfő, december 18, 2006

Sziasztok!

Nagyon rég nem írtam, így most inkább képes beszámolót tartanék az elmúlt három hétről. A legfontosabb dolgok: két és fél hete rettenetes honvágyam van, az althüttendorfi önkormányzati testület előtt tartott előadásunkból mintegy 4 percet én tartottam, itt járt Ónodi tanár úr, az otthoni szakirányvezetőnk, valamint otthon akarok lenni. Nincs semmi baj, csak nagyon hiányoztok!!! A képek tehát:


A lakosztály
A lakosztály 2

Magyar-lengyel-német rakottkrumpli készül Janéknál. A két lengyel lány: Agnieszka és Monika

A magyaros tálak

És a végkifejlet

Egyik pénteken Jacobbal vacsorára voltunk hivatalosak Christianhoz. A menü feketeerdei specialitásokból állt, vacsora után pedig belevetettük magunkat az éccakai életbe :)

Így belecsöppentünk egy kocsma születésnapi vendégségébe, a képen látható úriember volt a szakács, jellegénél fogva muszáj voltam megörökíteni... Azért a hölgy sem semmi... De a legkomolyabb 40 év körüli egykori Madárfejű Lajcsikát sajnos nem sikerült lencsevégre kapni. Pedig a legkomolyabb SZTK-keret, kötött pulcsi összeállításban díszelgett

3 Comments:

At 12:19, Anonymous Névtelen said...

Csokoládé Kottantyú!

Mi is nagyon várunk haza!
Tök jó amúgy a lakosztályod, egész sok a négyzetméterre eső SponyaBob-holmi.

Jó hazautat, z

 
At 16:27, Anonymous Névtelen said...

Ajánlott zeneszám:

Dévényi Ádám - Németh Alajos:
Itthon vagyok

(Bikini: Közeli helyeken)

 
At 19:21, Anonymous Névtelen said...

Roland ajánlatát többször is hallgasd, én is ezt írtam volna :-)).
Aztán, ha elindulsz egy Angol regény és egy Ausztrália... Ha Bécsnél felébredsz, egy Álomból ébredve és egy Minden álmomban, ha hazaérsz, egy Valaki kéne...bár már mi is leszünk és nagyon várunk !

 

Megjegyzés küldése

<< Home